Societat 13/03/2015

Durex triomfa a la xarxa en desvelar la tecnologia mòbil que millora la vida sexual

El fabricant de preservatius aconsegueix un gran èxit amb la seva nova campanya

Ara
2 min

BarcelonaÉs el somni de qualsevol publicista, dissenyar una campanya senzilla que aconsegueixi un gran èxit. El difícil és gravar un vídeo que capti l'atenció de la gent, saturada de propostes semblants. Durex ho ha aconseguit, i de forma fulminant, amb un vídeo que en poques hores ha acumulat 9 milions de visites només a YouTube. El secret: desvelar quin és el botó del mòbil que millora la vida sexual.

En la filmació de Durex participen diverses parelles, totes elles afectades per un dels mals del moment: parar massa atenció als telèfons mòbils, fins i tot en els moments de relax i d'intimitat. "Em fico al llit amb Facebook", reconeix un dels entrevistats. Així, homes i dones reconeixen que, tot i que són al llit amb les seves parelles a última hora del dia, dediquen temps a mirar els xats, els correus… a establir contacte amb altres.

Aleshores, tots ells veuen un vídeo en què una executiva d'una empresa de tecnologia promet explicar quin és el mecanisme present en tots els mòbils que fa possible millorar la vida sexual dels participants. La resposta és tan senzilla com previsible, però ha assolit el seu objectiu: interessar milions de persones arreu del món.

La tecnologia, per davant del sexe

La campanya de Durex ha coincidit amb la publicació d'un estudi patrocinat per la companyia i elaborat pel Centre for Sex, Gender and Sexualities de la Universitat de Durham que demostra com l'ús generalitzat de les tecnologies està provocant un impacte important en la vida sexual de les persones. Un 40% dels enquestats ha admès prioritzar el mòbil o la tauleta per davant del sexe. L'estudi apunta una contradicció: la tecnologia juga un paper crucial en la fase romàntica d'una parella que s'acaba de conèixer, però després és un factor que afegeix tensió i estrès.

stats