'Les voltes que dona la vida'
Especials 18/10/2022

El primer rodatge que fa el salt al metavers

VidaCaixa desenvolupa en col·laboració amb TBS i Movistar Plus+ 'Les voltes que dona la vida', un programa d’humor de 4 episodis rodat a Madrid i al metavers

Redacció
2 min
VidaCaixa

VidaCaixa ha creat, en col·laboració amb TBS i Movistar Plus+, Les voltes que dona la vida, un programa d’humor de quatre episodis que s’ha convertit en la primera producció audiovisual a Espanya que fa el salt al metavers. L’asseguradora passa al món virtual amb un branded content en clau d’humor que reuneix cinc generacions de dones del món del cinema, la televisió i les xarxes socials en el seu repartiment: Carmina Barrios, Ana Milán, Henar Álvarez, Ana Brito i Mariona Casas.

Les cinc humoristes estan acompanyades per Miguel Campos, guionista de La Resistència, un dels programes de televisió d’humor més seguits del país. El seu personatge en aquesta sèrie és el del firaire d’una nòria que convida les protagonistes a pujar a aquesta atracció amb tres condicions: evadir-se, parlar amb llibertat i gaudir.

A través d’un diàleg sense guió, i assegudes dalt d’una nòria, les protagonistes aniran explicant d’una manera espontània i autèntica anècdotes divertides de les seves pròpies vides, cadascuna en el seu propi estil còmic. Una invitació a reflexionar sobre temes tan transcendentals com la vida, la mort, la família i, fins i tot, el futur, que visitaran a través del metavers, experimentant-lo, i canviant de dimensió per a l’ocasió.

El metavers ha fet realitat el que fa uns anys era ciència-ficció: un món virtual alternatiu en el qual és possible interactuar amb altres usuaris, crear avatars personalitzats i dissenyar un entorn a mida. “Explorar el metavers, així com la resta de tecnologies emergents que poden implicar un canvi social, és part de la nostra manera d’entendre l’assegurança i del servei que volem donar als nostres clients”, explica Javier Valle, conseller director general de VidaCaixa.

Cristina Burzako, CEO de Movistar Plus+, ha assenyalat que “aquest projecte reforça el lideratge de la plataforma en la transformació digital de la publicitat i reafirma la nostra gran capacitat per oferir solucions innovadores a les marques”.

Per fer realitat Les voltes que dona la vida, VidaCaixa ha comptat amb un equip expert en tecnologies creatives que ha modelat i construït un petit veïnat que serveix com a escenari del rodatge d’aquesta sèrie. Després de l’estrena, el set de rodatge estarà disponible perquè qualsevol usuari d’AltspaceVR1 pugui visitar-lo i accedir a continguts exclusius i jocs mitjançant ulleres de realitat virtual.

L’humor com a antídot

Tal com explica Ana García, directora de comunicació de VidaCaixa, “riure’s d’un mateix i acceptar la vida i els seus canvis amb humor és el leitmotiv d’aquest programa, que, essencialment, pretén recordar que, malgrat que hi hagi moments difícils, és important protegir allò que ens fa feliços”.

Per a Movistar Plus+, afrontar un projecte com aquest, amb el valor afegit del rodatge al metavers, suposa un pas més en la seva aposta per oferir solucions diferenciadores als anunciants. El projecte ha estat dissenyat i executat per TBS, l’agència i productora creativa del grup, amb l’objectiu d’idear un contingut que tingui la qualitat i l’estil editorial dels continguts de producció pròpia de la plataforma. El resultat és un programa d’humor en format factual que emetrà #0 de M+ i que, a més, estarà disponible sota demanda a la plataforma durant un any.

stats