L'administració i les polítiques socials concentren el 70% de les queixes al Síndic de Greuges a les comarques gironines

L'Ajuntament de Girona té una major capacitat de resposta a les peticions de l'ens, 63 dies, mentre la mitjana catalana és de 104 dies

El síndic de greuges de Catalunya, Rafael Ribó, ha presentat aquest dijous la memòria del 2013 referent a les queixes rebudes a la demarcació de Girona / ACN
Acn
22/05/2014
1 min

GironaMés del 70% de les queixes que el Síndic de Greuges va rebre a les comarques gironines durant el 2013 van estar relacionades amb l'administració pública i les polítiques socials sobre temes com ara el silenci administratiu o la salut. En total, es van registrar 752 queixes i 710 consultes, una xifra similar a l'any anterior. Aquesta són algunes de les dades de balanç que el síndic de greuges ha donat a conèixer aquest dijous i on s'ha destacat també la bona capacitat de resposta a les peticions que se li han fet a l'Ajuntament de Girona. Aquest consistori va trigar 63 dies, una mitjana superior a la catalana que se situa en 104 dies.

stats