Habitatge

El Consell de Garanties avala la llei per regular el lloguer temporal excepte un article

Un bloc de pisos a Barcelona, on l’increment dels preus dels pisos ha desencadenat una crisi habitacional.
1 min

El Consell de Garanties Estatutàries (CGE) ha avalat el projecte de llei per regular el lloguer de temporada. El dictamen, que no és vinculant, compta amb dos vots particulars i conclou que no és inconstitucional.

Una vegada s'ha pronunciat el CGE, el text del projecte de llei podrà votar-se en sessió plenària, previsiblement abans que acabi l'any, per obtenir la llum verda definitiva, que té garantida al comptar amb una majoria parlamentària que li dona suport.

El consell sí que considera que un dels articles del projecte de llei, referent a la pròrroga de la condició de protecció oficial, vulnera el principi de seguretat jurídica i de reserva de llei.

stats