Borsa
Naturgy cau un 7% a la borsa per la venda del 5,5% d'accions pròpies
1 min
La gasista Naturgy ha obert aquest dimarts a la borsa amb una caiguda de més del 7% després de col·locar al mercat el 5,5% de les seves accions que havia acumulat com a autocartera (accions pròpies comprades per la mateixa companyia) a un preu de 25,9 euros per títol.
El preu de 25,9 euros representa un descompte del 7% respecte al preu de tancament de dilluns. Posteriorment, la caiguda s'ha moderat i es manté entre el 6% i el 7%.
La decisió de desprendre's del 5,5% del capital en autocartera permet a l'empresa augmentar fins al 15,1% el seu free float (la proporció d'accions venudes a la borsa respecte del total), tal com s'havia compromès a fer la direcció per augmentar la liquiditat dels títols.