Economia 23/01/2015

Puig creix en la perfumeria de luxe amb la compra de Penhaligon's i L'Artisan Parfumeur

Les dues marques, una britànica i l'altra francesa, són d'alta gamma i venen a tot el món

Efe
1 min
Marc Puig és el conseller delegat de Puig, grup que participa en un 50% d’Isdin juntament amb els laboratoris Esteve.

BarcelonaL'empresa de perfumeria i moda Puig ha anunciat aquest divendres la compra de les marques Penhaligon's i L'Artisan Parfumeur, que es farà efectiva immediatament, amb l'objectiu d'expandir-se en la categoria de fragàncies de luxe i amb les quals es posiciona dins la categoria de fragàncies d'alta gamma.

Inscriu-te a la newsletter Economia Informació que afecta la teva butxaca
Inscriu-t’hi

Segons Puig, que no ha fet públic el preu de l'operació ni els detalls de la mateixa, Penhaligon's London és una de les cases britàniques de fragàncies més prestigioses, el perfum més emblemàtic de les quals és Blenheim Buquet, creat el 1902 per al duc de Marlborough, i que té la seva pròpia xarxa de distribució i presència arreu del món.

De la seva banda, L'Artisan Parfumeur París és una marca artesanal, que treballa amb els seus propis mestres artesans per crear perfums autèntics i innovadors. La marca francesa disposa d'una xarxa de botigues a França i té presència arreu del món. Puig té com a objectiu seguir expandint la seva presència dins la categoria de fragàncies de luxe i aquesta adquisició posiciona l'empresa dins la creixent categoria de fragàncies d'alta gamma.

Puig és una empresa familiar de moda i fragàncies, que té la seva seu a Barcelona i, en l'actualitat, està dirigida per la tercera generació de la família. Va registrar uns ingressos de 1.499 milions d'euros el 2013, ven els seus productes a més de 140 països, amb marques pròpies com Carolina Herrera, Nina Ricci, Paco Rabanne i Jean Paul Gaultier o llicències com Prada, Valentino, Comme des Garçons i fragàncies Celebrities.

stats