"La clau de l'èxit ha estat la passió, sense cap mena de dubte"

Entrevista a Georgina Vendrell, creadora de Georgina Vendrell Menswear

1 min

Quins estudis ha cursat relacionats amb el món de la moda, i on?

Disseny de moda a l'Institut Català de la Moda, a Barcelona.

Quants anys fa que té la seva empresa?

Des del 2008.

Com van ser els inicis?

Intensos i, a la vegada, il·lusionadors, encara que estava una mica descol·locada perquè em vaig enfrontar a la realitat d'aquest món tota sola.

Quina creu que ha estat o és la clau del seu èxit?

La clau de l'èxit ha estat la passió, sense cap mena de dubte.

En què es diferencien d'altres competidors?

Potser en el fet que les meves col·leccions les inspiren els teixits i no una idea determinada. És com si cada metre de tela em digués on i com podria lluir millor.

Quants clients tenen? N'hi ha d'estrangers?

Són indeterminats. N'hi ha diversos que són fi dels, ja que els tinc des del principi. M'agradaria tenir-ne més, però entenc que, com que faig peces úniques i exclusives, els meus clients també ho són. Per exemple, en tinc a Nova York, Los Angeles, Londres i Mèxic.

Quants treballadors tenen?

Estic sola en el tema del disseny, el patronatge, la confecció... En l'apartat de comunicació i difusió m'ajuda una persona de la meva confiança.

I botigues?

Venc 'online'.

A un jove que es vulgui iniciar en l'ofici quin consell li donaria?

Que tingui constància i paciència, treballi i lluiti.

Com veu el futur de l'empresa a curt termini?

Il·lusionador, i amb nous projectes.

I una mica més enllà, a mitjà termini?

A mitjà termini m'agradaria poder viure de la meva marca.

stats