Gemma Humet i Borges, la veu càlida i mediterrània que ens uneix

La jove terrassenca protagonitza la tercera versió de la cançó de Borges

Ara
2 min

BarcelonaLa veu càlida i mediterrània de Gemma Humet protagonitza la tercera de les versions de l''Allò bo que ens uneix' de Borges. Per homenatjar el dia a dia mediterrani, els seus productes, la seva cultura i la seva gent, Borges ha convidat quatre artistes representatius de l’escena musical catalana, de diferents territoris i estils, a fer-se seva la cançó de Carles Sanjosé i Judit Neddermann.

Amb aquesta iniciativa, Borges fa de plataforma de difusió i altaveu de nous talents musicals del territori. Els altres artistes seleccionats a banda de Gemma Humet són Animal, Germà Negre i El Niño de la Hipoteca.

La veu de Gemma Humet és una de les més commovedores de l'última fornada d'autors catalans. La jove terrassenca ha cantat amb músics de la talla de Toni Xuclà, Feliu Gasull o Toti Soler, que explica que és "una artista d’una gran qualitat. És una dona valenta, capaç. Té una autoritat i una sobrietat a dalt de l’escenari magnífica, és tota una troballa”. El seu disc de debut en solitari va ser 'Si canto enrere' (2015) i presentarà nou disc aquesta primavera.

Gemma Humet per Elisabet Mateu

La història de Borges es remunta a finals del segle XIX, quan el 1896 la família Pont Creus va començar un petit negoci familiar de compravenda d’olives i ametlles a la zona de Lleida i Tarragona. Al cap d’uns anys, l’oli Borges ja era conegut per la seva qualitat i el seu gust extraordinari. El grup suma ja més d’un miler d’empleats al món i opera en 13 plantes industrials en sis països i 15 oficines comercials en nou països.

L’empresa petita de llavors s’ha convertit en Borges International Group, líder mundial en el mercat global de l’alimentació saludable que compta amb tres línies de negoci liderades per les seves filials: Borges Agricultural & Industrial Nuts, Borges Agricultural & Industrial Edible Oils, i Borges Branded Foods. La recerca constant de l’excel·lència en totes les àrees distingeix a Borges International Group i la converteix en una empresa ambaixadora al món de la cuina i estil de vida mediterranis que es manté fidel als seus orígens, a la terra i a una tradició familiar molt arrelada.

Borges International Group han sabut conservar l’essència dels inicis i la il·lusió de la família Pont sense renunciar a un grau molt alt de professionalitat, que té com a constant un esperit de creixement i superació. Amb un projecte tan sòlid, Borges International Group aspira a continuar sent líder mundial en la comercialització de productes saludables i contribuir a promoure la cuina i estil de vida mediterrani entre les pròximes generacions.

stats