Publicitat
Publicitat

TELEVISIÓ

Jordi González vincula a Antena 3 el blogaire que fer la crida al boicot d'anunciants

Pablo Herreros, que va promoure la retirada d'anuncis de l'espai a través del seu blog, "havia treballat a 'Espejo Público'", diu el presentador

El presentador de La Noria, Jordi González, creu que darrere la retirada d'anunciants de l'espai “hi ha interessos comercials d'altres cadenes”. En concret, ha acusat Pablo Herreros –que va promoure el boicot d'anunciants al programa través del seu bloc– d'estar vinculat a Antena 3. Segons ha dit González a una entrevista a El món a RAC1, “l'empresari que va engegar la polèmica havia treballat a Espejo Público”. El periodista veu com “un despropòsit desmesurat” la retirada d'anunciants.

“Poden decidir deixar de fer-ho, però crec que La Noria anirà com a mínim fins a l'estiu”, ha assegurat Jordi González respecte una suposada retirada del programa, i ha afegit: “personalment, acceptaré qualsevol decisió de la cadena”.

González, que rep aquest dilluns a Barcelona un premi Protagonistas en la categoria de presentador de televisió, ha insistit a defensar l'entrevista a la mare del Cuco, implicat en l'assassinat de Marta del Castillo: “Aquesta senyora havia estat en altres cadenes i també cobrant: a la tele tothom cobra”. El periodista ha recordat, un cop més, que “en les mateixes condicions de La Noria va anar a Cuatro i Antena 3".

Només cinc espots a l'últim programa

L'última edició de La Noria, dissabte passat, només va tenir cinc anunciants: Vitaldent, Wilkinson, la revista Pronto, WC Net i el film El gato con botas. Telecinco va tractar de pal·liar l'absència amb promocions de la cadena. També va eludir fer cap referència a la controvèrsia. Un total de vint marques ha deixat de publicitar-se a l'espai: Campofrío, Puleva, Nestlé, Panrico, Milner, Banc Sabadell, La Razón i Decathlon, entre d'altres.

Postveritat

Més continguts de

Postveritat
PUBLICITAT
PUBLICITAT