Mèdia 18/04/2016

L''Anuari dels silencis mediàtics' tanca amb èxit la campanya de micromecenatge

Ha recaptat 10.500 euros, una quantitat que li permetrà ampliar un dels temes que recull la publicació

Ara
1 min
La portada de l'última edició de l'Anuari

BarcelonaLa campanya de micromecenatge per finançar la sisena edició de l''Anuari dels silencis mediàtics' s'ha tancat amb èxit aquest dilluns. Després de 40 dies, el projecte impulsat pel Grup de Periodistes Ramon Barnils ha recaptat, a través de Verkami, 10.650 euros, una quantitat superior als 9.000 euros que consideraven necessaris per poder tirar endavant la publicació.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Aquesta aportació extraordinària permetrà ampliar un dels reportatges inclosos a l''Anuari', titulat 'Presó i aïllament: la mort de Raquel', i que el Grup Barnils va avançar la setmana passada. A més d'aquest treball, l''Anuari' inclourà onze reportatges més sobre temes que van passar desapercebuts als mitjans durant l'any passat, i que es troben ja "en fase d'edició". D'aquest dotze temes, la meitat han estat elaborats per estudiants de sis facultats de Periodisme dels Països Catalans.

"Els mecenes ens han fet sentir que l’esforç i la dedicació que requereix fer periodisme d’investigació interessa i val la pena", destaca la coordinadora de l''Anuari', Elisenda Rovira, en referència a les 388 persones que han fet aportacions econòmiques perquè el projecte pogués veure la llum. La publicació es presentarà a principis de juny.

stats