La final de 'MasterChef' lidera el dia amb la segona millor dada de la temporada
El cinema de Telecinco ocupa el segon lloc del 'prime time' i impulsa la cadena al capdavant del rànquing
Barcelona'MasterChef' va tancar aquest dimecres la seva segona edició a La 1 amb 493.000 espectadors i un 24,6% de quota de pantalla, la segona millor marca de la temporada en nombre de seguidors però la més alta pel que fa a 'share'. Gràcies a aquest resultat, el concurs de cuina va ser l'emissió més vista del dia a Catalunya, per davant del 'Telenotícies migdia' i el 'Telenotícies vespre'.
El segon lloc de la franja nocturna –i el quart en el global de la jornada– va ser per a la pel·lícula 'Los descendientes', que va aportar a Telecinco 387.000 espectadors i un 16,8% de quota. Mentrestant, a TV3, el film 'Barcelona, nit d'estiu' reunia 225.000 persones, amb un 8,4% de 'share', i es veia obligat a lluitar pel tercer lloc amb la proposta cinematogràfica d'Antena 3, 'Abismo en el mar del Norte', que va tenir menys espectadors (189.000) però més quota de pantalla (9,8%).
Malgrat el seu domini del 'prime time', La 1 no va poder liderar el dia, i de fet va acabar en la tercera posició, una dècima per darrere d'Antena 3. El primer lloc va ser per a Telecinco, mentre que TV3 es va haver de conformar amb una inusual quarta plaça. Aquestes van ser les deu cadenes més vistes de la jornada:
- Telecinco: 13,3%
- Antena 3: 10,9%
- La 1: 10,8%
- TV3: 9,9%
- Cuatro: 6,1%
- La Sexta: 6,0%
- Neox: 4,3%
- FDF: 3,3%
- Divinity: 3,1%
- La 2: 2,5%