Mèdia 01/07/2015

Atresmedia posa en marxa Mega per recuperar el públic masculí

A.c.r.
1 min
Mega emetrà la sèrie documental Un mundo en guerra.

BarcelonaAtresmedia ha incorporat aquesta mitjanit un nou canal a la seva oferta. El grup ha recuperat la freqüència que fins ara llogava a Mediapro perquè l’ocupés amb GolT i l’ha convertit en Mega, una nova proposta orientada al públic masculí adult, un segment que havia deixat descobert arran del tancament de Nitro, el maig de l’any passat.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

El nou canal, que ha d’ajudar Atresmedia a retallar distàncies amb Mediaset, basarà la seva programació en “sèries d’èxit internacional, formats d’actualitat i investigació, grans esdeveniments documentals, programes factual, esdeveniments esportius i els millors títols cinematogràfics”. Els plats forts de la graella inclouran les sèries documentals Un mundo en guerra -una producció del canal Historia sobre el període comprès entre les dues guerres mundials, narrada des del punt de vista dels principals líders dels dos bàndols- i Cosmos -el remake elaborat per National Geographic de la prestigiosa sèrie sobre l’Univers produïda el 1980 per Carl Sagan-. En l’apartat de ficció destaca l’estrena en obert a Espanya de títols com Bonnie & Clyde, Sons of liberty i Infierno sobre ruedas.

Mega serà, també, la nova casa d’espais de producció pròpia que fins ara s’emetien a La Sexta, com Equipo de investigación i Policías en acción, i acollirà esdeveniments esportius com l’Europeu de futbol sub-19, que arrenca dilluns; els entrenaments de la Fórmula 1, des d’aquest cap de setmana, i continguts lligats a la Champions, que el curs vinent es veurà a Antena 3.

stats