Audiències
Mèdia 26/11/2014

Gairebé 1,3 milions de persones van veure l'Apoel-Barça entre TV3 i La 1

La conferència de Mas reuneix 255.000 persones al 3/24 i lidera abans de l'inici del futbol

Ara
2 min

BarcelonaEl partit de Lliga de Campions entre l'Apoel de Nicòsia i el Barça va tenir aquest dimarts 875.000 espectadors i un 26,5% de quota de pantalla per TV3, i 407.000 i un 12,3% per La 1. En total, doncs, 1.282.000 catalans van estar pendents del matx, que va assolir un 'share' conjunt del 38,8%. Un cop acabat el matx, 'Velvet' i 'Adán y Eva' van disputar-se la primera posició.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Pel que fa a la conferència en què Artur Mas va presentar el seu nou full de ruta, va tenir 255.000 espectadors i un 11% de quota a través del canal 3/24, i abans que comencés el futbol va arribar a liderar durant uns 15 minuts.

Programes de 'prime time' més vistos

  1. Lliga de Campions: Apoel-Barça (TV3): 875.000 / 26,5%
  2. 'Velvet' (Antena 3): 468.0000 / 16,0%
  3. 'Adán y Eva' (Cuatro): 433.000 / 14,4%
  4. Lliga de Campions: Apoel-Barça (La 1): 407.000 /12,3%
  5. 'El intermedio' (La Sexta): 352.000 / 10,1%

'Adán y Eva' va fer el tercer millor resultat fins ara i va ocupar la primera posició durant els minuts immediatament posteriors a la finalització del partit de Champions. Al cap de mitja hora, però, va baixar a la segona plaça i va cedir el lideratge a 'Velvet', que va fer rècord de la temporada.

Informatius més vistos

  1. 'Telenotícies migdia' (TV3): 534.000 / 26,8%
  2. 'Informativos Telecinco 21.00' (Telecinco): 310.000 / 9,6%
  3. 'Telenotícies comarques' (TV3): 285.000 / 16,3%

L'edició reduïda del 'Telenotícies vespre' emesa durant la mitja part del partit –i mitja hora després que s'acabés la intervenció d'Artur Mas– va tenir 763.000 espectadors i un 22,7% de quota de pantalla, i va ser la segona emissió més vista de la jornada. Tot i així, per la seva curta durada –només cinc minuts– no es té en compte en aquests rànquings.

Programes més vistos a la tarda

  1. 'La Riera' (TV3): 436.000 / 23,4%
  2. 'El secreto de Puente Viejo' (Antena 3): 328.000 / 20,5%
  3. 'Sálvame' (Telecinco): 262.000 / 15,1%

Programes més vistos al vespre

  1. '¡Ahora caigo!' (Antena 3): 298.000 / 15,5%
  2. '¡Boom!' (Antena 3): 291.000 / 11,75
  3. 'Pasapalabra' (Telecinco): 263.000 / 10,2%

La conferència d'Artur Mas va començar per darrere dels concursos d'Antena 3 i Telecinco, però va anar guanyant seguidors i, a partir de les 20.30 i fins al començament del partit de Champions, va situar-se clarament per davant, amb una quota del 14,5% mentre les privades se situaven a l'entorn de l'11%. Durant l'últim quart d'hora, ja amb el futbol en marxa, Mas va retenir encara un 11,1% dels espectadors i va convertir-se en la tercera opció, a només dues dècimes de La 1, que va ocupar el segon lloc gràcies a la Champions.

Programes matinals més vistos

  1. 'El programa de Ana Rosa' (Telecinco): 102.000 / 20,2%
  2. 'Els matins' (TV3): 84.000 / 15,3%
  3. 'Espejo público' (Antena 3): 54.000 / 11,1%

Programes més vistos al migdia

  1. 'Robin Food' (Telecinco): 193.000 / 10,0%
  2. 'Hombres y mujeres y viceversa' (Telecinco): 179.000 / 13,6%
  3. 'La ruleta de la suerte' (Antena 3): 177.000 / 15,1%

Canals més vistos del dia

  1. TV3: 15,2%
  2. Telecinco: 12,1%
  3. Antena 3: 12,1%
  4. La 1: 8,3%
  5. La Sexta: 7,2%
  6. Cuatro: 7,2%
  7. 8TV: 4,0%
  8. 3/24: 3,4%
  9. Neox: 2,3%
  10. Divinity: 2,3%
stats