Mèdia 14/10/2021

iCat renova la seva imatge per captar audiència jove

La campanya la protagonitza la cançó 'My beautiful addiction', d'Ariana Abecasis

ARA
1 min
Una de les imatges de la nova campanya d'iCat

Més directa, jove i addictiva. Així es presenta la imatge renovada d'iCat, que en aquesta nova temporada s'ha marcat com a objectiu acostar-se a una audiència més juvenil. Per assolir aquesta fita la ràdio musical i cultural ha engegat una nova campanya amb la cançó My beautiful addiction, de la catalana Ariana Abecasis, com a protagonista. Saül Gordillo, director de les emissores de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, ha assegurat que la nova imatge d'iCat és "més atrevida", en consonància amb el lema "La ràdio inquieta", i busca " trencar prejudicis sobre el consum de ràdio i aposta per noves audiències".

Una de les novetats de la temporada, ja en funcionament, és l'ampliació de l'horari del magazín matinal de l'emissora, Els experts, que ha sumat dues hores i ara s'emet de les 6.00 h a les 11.00 h. L’objectiu d’aquesta nova temporada –la desena del programa Els experts– és la pluralitat, donant veu als protagonistes de les noves generacions i als temes que més els preocupen –ecologia, sexualitat drets socials– i generant espais oberts a la diversitat.

stats