Audiències
Mèdia 07/02/2013

L'estrena de 'Lletra petita' domina la seva franja amb 450.000 espectadors

L''APM?' obté un dels millors resultats de la temporada, mentre que l'amistós de futbol entre Espanya i Uruguai atorga a Cuatro el lideratge durant la tarda

Ara
1 min
'Lletra petita' es va estrenar liderant la franja

BarcelonaBona estrena del nou programa de TV3 'Lletra petita'. L'espai sobre consum que condueix Lídia Heredia va reunir aquest dimecres 450.000 espectadors i va obtenir un 14,5% de quota de pantalla, de manera que va situar-se com l'emissió més vista de la seva franja, per davant de la pel·lícula de La Sexta 'Nacer para morir', que va ocupar el segon lloc a molta distància, amb 265.000 seguidors i un 9,8% de 'share'. De fet, TV3 va dominar tot el 'prime time', ja que durant la primera part d'aquesta franja l''APM?' va enfilar-se fins als 654.000 espectadors i el 18,7% de quota, el quart millor registre de tota la temporada, i va col·locar-se segon al rànquing diari, superat només pel 'Telenotícies vespre' i per davant del 'Telenotícies migdia'.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

A banda del 'prime time', cal destacar el gran seguiment que va tenir el partit de futbol amistós entre les seleccions d'Espanya i l'Uruguai, que va permetre a Cuatro liderar clarament l'últim tram de la tarda. El partit, que va començar a les 19.00, va reunir 468.000 persones davant la pantalla i va assolir un 'share' del 19,6%, unes xifres que el van col·locar al cinquè lloc del rànquing.

Per cadenes, TV3 va tancar el dia amb un amplíssim avantatge de 6 punts respecte a Antena 3 i Telecinco:

  1. TV3: 15,7%
  2. Antena 3: 9,8%
  3. Telecinco: 9,7%
  4. La Sexta: 6,7%
  5. Cuatro: 6,5%
  6. La 1: 6,5%
  7. 8TV: 3,7%
  8. FDF: 3,3%
  9. Neox: 2,7%
  10. Divinity: 2,7%
stats