Marc Bartra se suma al ‘baby boom’ blaugrana
BarcelonaEl baby boom blaugrana del 2015 ha rebut una última sorpresa. El defensa Marc Bartra (01) tindrà el seu primer fill abans que s’acabi l’any amb la seva nòvia, Melissa Jiménez (02). El futbolista i la periodista de motociclisme seran pares d’una nena, tal com van informar ells mateixos ahir a través de les xarxes socials. “A la Meli i a mi ens fa molta il·lusió donar una de les notícies més importants de les nostres vides. Serem pares per primera vegada, la nostra filla està en camí. És un gran moment per a nosaltres i un motiu més per seguir treballant de valent i no abaixar els braços! Moltes gràcies per l’afecte!”, va escriure el blaugrana, de 24 anys, al costat d’una foto d’ell i la seva parella.
Per la seva banda, la treballadora de Mediaset va explicar la notícia a Instagram, on va escriure: “El més bonic encara no ha arribat... La nostra filla està en camí. T’estimo, Marc Bartra”. Com que ja saben el sexe de la criatura, s’entén que ella ja està de més de quatre mesos i que la nena naixeria a l’estiu.
Jiménez, coneguda per la relació que va mantenir amb el cantant Dani Martín -exvocalista d’El Canto del Loco-, retransmet les curses de motos per al grup de Telecinco. Bartra, que fa menys d’un any que va començar la seva relació amb la periodista, juga al Barça des del 2002, on ha desenvolupat tota la seva carrera fins a arribar al primer equip, en el qual va debutar l’any 2009.
Un any paternal al vestidor
Gerard Piqué i Shakira van ser els que van inaugurar els naixements del 2015 a Can Barça. Tot i això, l’any arriba molt ple. Leo Messi i la seva nòvia, Antonella Roccuzzo, també podrien ampliar la família aviat, segons han publicat molts mitjans. Una informació no confirmada per la parella -encara no estarien ni als tres mesos d’embaràs-, que coincidiria en el temps amb l’embaràs d’Andrés Iniesta i la seva dona, Anna Ortiz, que estarien esperant un fill per a aquest 2015, tot i que, de moment, tampoc han confirmat la notícia de l’embaràs. Totes dues parelles ja tenen un fill en comú.