Mèdia
06/07/2012
"La marca Espanya punxa", dossier a l'ARA de diumenge
Un reportatge analitza com està fracassant l'intent de Rajoy de recuperar la credibilitat i com se'n ressenten les empreses amb presència internacional
1 min
Barcelona @page { margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm } Redreçar l'economia i fer-se un lloc al món serà més complicat del que es pensava el govern de Mariano Rajoy. Espanya ha hagut de ser rescatada, aquest rescat sembla que fa tard i els inversors fugen del deute espanyol. Som en zona d'alt risc, de desconfiança. I l'empresariat se'n ressent.
Us ho expliquem diumenge en un ampli reportatge en què trobareu:
- 1. Les claus de l'esfondrament de la marca i l'intent d'esborrar-ho amb la victòria de l'Eurocopa
- 2. Entrevista al professor de màrqueting Martín Vivancos, de l'escola de negocis Eada
- 3. Entrevista a Sandalio Gómez, professor de l'Iese
- 4. Entrevista a Miguel Otero, director del Foro de las Marcas Renombradas
- 5. Entrevista a Carolina Pitarch, presidenta de l'Associació Madrilenya d'Empresaris Catalans
- 6. La marca BCN va per lliure i tira endavant
- 7. L'opinió dels empresaris Salvador Tous, Francisco Reynés, Llucià Casellas i Baldomero Falcones