Audiències
Mèdia 13/10/2015

'Merlí' lidera el 'prime time' per davant de 'la roja'

TVE obté un 35% de quota al matí amb la transmissió dels actes oficials del 12-O

Ara
2 min
'Merlí' va ser l'emissió més vista del 'prime time' de dilluns / CCMA

BarcelonaAquests van ser els programes més vistos d'aquest dilluns a Catalunya:

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Programes de 'prime time' més vistos

  1. 'Merlí' (TV3): 559.000 / 18,8%
  2. Futbol: Ucraïna-Espanya (La 1): 505.000 / 16,1%
  3. 'Crackòvia' (TV3): 449.000 / 13,5%
  4. 'La voz kids' (Telecinco): 429.000 / 20,1%
  5. 'La voz kids: En las últimas batallas' (Telecinco): 344.000 / 10,3%

La sèrie de TV3 'Merlí' va ser l'emissió més vista del 'prime time' d'aquest dilluns, amb 559.000 espectadors i un 18,8% de quota de pantalla. Es tracta d'un resultat inferior al de fa set dies –quan la ficció va marcar el seu rècord–, però que confirma l'estabilitat de l'audiència de la sèrie, que s'ha mogut sempre entre els 544.000 i els 591.000 seguidors. 'Merlí', que va ocupar el tercer lloc al rànquing del dia, va superar 'La voz kids', que segueix sent el seu rival més difícil tot i que aquesta setmana va fer el mínim de la temporada, amb 429.000 seguidors i un 20,1%.

La sèrie protagonitzada per Francesc Orella va començar just després que s'acabés el partit de futbol entre les seleccions d'Ucraïna i d'Espanya, que havia dominat la primera part del 'prime time' amb 505.000 espectadors i un 16,1% de 'share'. La transmissió de La 1, doncs, va superar 'Crackòvia', que va baixar lleugerament en relació amb la setmana passada i es va situar en 449.000 seguidors i un 13,5% de quota. El matx, però, va quedar en tot moment per darrere del 'Telenotícies'.

Informatius més vistos

  1. 'Telenotícies vespre' (TV3+3/24): 673.000 / 21,7%
  2. 'Telenotícies migdia' (TV3+3/24): 609.000 / 29,2%
  3. 'Informativos Telecinco 21.00' (Telecinco): 324.000 / 10,5%

Els 'Telenotícies' van ocupar els dos primers llocs del dia, per davant de 'Merlí'.

Programes més vistos a la tarda/vespre

  1. 'Multicine': 'Contrarreloj' (Antena 3): 321.000 / 14,3%
  2. 'Multicine 2': 'La asesina de ojos azules' (Antena 3): 307.000 / 15,3%
  3. 'Multicine 3': 'Peligrosa tentación' (Antena 3): 277.000 / 11,9%

Programes més vistos al matí/migdia

  1. 'Especial informativo: Día de la Fiesta Nacional' (La 1+24 Horas): 348.000 / 34,8%
  2. 'Viaje al centro de la tele' (La 1): 205.000 / 15,1%
  3. 'Viaje al centro de la tele' (La 1): 187.000 / 18,1%

L'especial que va oferir Televisió Espanyola per cobrir els actes oficials del Dia de la Hispanitat va tenir 348.000 espectadors i un 34,8% de quota de pantalla a Catalunya, la qual cosa converteix aquest programa en el més vist de la franja matinal i en el setè al global del dia, just per darrere de 'La voz kids'. Això i el futbol van impulsar la televisió pública estatal fins al primer lloc del rànquing diari, tot i que amb un avantatge mínim sobre la resta de canals generalistes.

Canals més vistos del dia

  1. La 1: 11,5%
  2. TV3: 11,4%
  3. Telecinco: 11,3%
  4. Antena 3: 11,1%
  5. La Sexta: 6,4%
  6. Cuatro: 6,1%
  7. FDF: 3,0%
  8. Divinity: 2,7%
  9. Mega: 2,4%
  10. Neox: 2,4%
stats