TELEVISIÓ

MTV amplia la temporada de 'Gandía shore'

Arran del programa, els protagonistes s'han dedicat a fer bolos per discoteques de tot Espanya.
J.c.
27/12/2012
2 min

BARCELONA.L'acceptació que ha aconseguit la vida alegre dels participants del reality show Gandía shore entre l'audiència ha fet que MTV hagi decidit allargar la durada del programa. L'espai, que en principi s'havia d'acabar diumenge després de 10 capítols, serà més llarg del que es preveia. La decisió no es fa estranya perquè d'ençà que va començar el reality ha tingut una mitjana d'audiència de 783.800 espectadors, o el que és el mateix: un 3,7% de share . Unes dades que no passen gens desapercebudes a la cadena que ho emet, MTV, que no es caracteritza per aconseguir grans xifres pel que fa a l'audiència.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

El fet que el cosmos del programa es limiti a un estiu boig de vuit joves que comparteixen casa i feina -en un xiringuitode la platja- no ha permès a la productora enregistrar continguts nous. Per això, el que han decidit és aigualir el material que ja tenien per estirar-lo i omplir més diumenges.

Seguint el rastre de les produccions que MTV també ha portat a terme als EUA i a la Gran Bretanya, Jersey shore i Geordie shore , la versió espanyola -realitzada a la capital de la Safor- ha tingut molts més èxits més enllà de les pantalles. En són dos exemples el disc recopilatori de la música del programa i l'impacte que ha aconseguit el format a través de mitjans interactius.

Llançat per Sony, l'àlbum recull totes les cançons que els espectadors del reality han pogut escoltar durant aquesta primera temporada. El recopilatori conté els últims èxits d'artistes tan coneguts com Avicii, Juan Magan, Rivero, Swedish House Mafia i Calvin Harris.

D'altra banda, l'aplicació de la MTV per veure la cadena des de tauletes i mòbils ha suposat que Gandía shore s'hagi convertit en "el primer reality interactiu". Només durant els 45 minuts que va durar l'emissió del diumenge 2 de desembre, l'aplicació va servir més de mig milió de continguts als usuaris. No sorprèn, per tant, que la cadena hagi renovat el format també per a la temporada vinent.

stats