Audiències
Mèdia 22/11/2012

'8 al dia', segona opció de la nit amb l'emissió del debat a tres

L'entrevista a Alícia Sánchez-Camacho reuneix 304.000 persones. 'La voz' lidera el 'prime time' amb 577.000 espectadors

Ara
2 min
Mas tanca el debat sobre la UE

BarcelonaEl debat entre Artur Mas, Pere Navarro i Alícia Sánchez-Camacho que va emetre aquest dimecres a la nit el programa de 8TV '8 al dia' va permetre que l'espai batés el seu rècord històric d'audiència, amb 282.000 espectadors i un 9,7% de quota de pantalla. Durant l'emissió del debat pròpiament dit, que va començar a les 22.00 i es va acabar a les 23.30, 8TV va tenir una mitjana de 440.000 espectadors, amb una quota de pantalla del 13%. El programa que presenta Josep Cuní va arribar a ser líder durant els primers minuts del debat, però bona part de la nit va situar-se en segon lloc, per darrere de 'La voz'. El concurs de talents de Telecinco va ser el segon programa més vist del dia –superat únicament pel 'Telenotícies Vespre'– gràcies a 577.000 espectadors i al 25,2% de 'share' que va obtenir.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Pel que fa a l'entrevista de Xavier Bosch a Alícia Sánchez-Camacho –que s'havia enregistrat i es va emetre a la mateixa hora que la líder del PP català debatia a 8TV–, va reunir 304.000 espectadors i va assolir una quota del 8,6%, de manera que va ser la quarta opció del 'prime time', just per darrere d''El intermedio', que va tenir 312.000 seguidors. De moment, és la tercera entrevista més vista de la sèrie, per darrere d'Oriol Junqueras i Alfons López Tena, però per davant d'Albert Rivera o Joan Herrera.

La competència del debat va deixar molt tocats la resta d'espais nocturns de TV3: l''APM?' va quedar-se amb 363.000 seguidors –la més baixa de la temporada–, i la sèrie 'KMM' també va obtenir un mínim, amb 252.000 espectadors.

Això va fer que, per cadenes, Telecinco superés TV3 al cap del dia. Destaca també el resultat global de 8TV, que s'enfila fins al quart lloc, per davant de La 1:

  1. Telecinco: 14,6%
  2. TV3: 13,2%
  3. Antena 3: 9,6%
  4. 8TV: 5,8%
  5. La 1: 5,5%
  6. La Sexta: 5,2%
  7. Cuatro: 3,8%
  8. FDF: 3,3%
  9. Neox: 2,8%
  10. Xplora: 2,2%
stats