Novetat

3Cat llança el videojoc de 'Crims'

El nou videojoc
1 min

3Cat ha llançat avui al mercat el primer videojoc de Crims, disponible per a mòbils i tauletes. Crims: casos oberts, que també és el primer joc de la Corporació, es pot descarregar a través de les botigues d'aplicacions d'Android i d'Apple i inclou 10 casos ficticis per resoldre.

El joc, que compta amb la participació de Carles Porta, premia l'habilitat del jugador per solucionar els 10 casos que presenta: un de gratuït, tres més sota registre –amb el mateix usuari i contrasenya de 3Cat– i sis de pagament. El videojoc està disponible en català, castellà i anglès.

El projecte forma part del pla de 3Cat d'esdevenir un actor clau dins l'àmbit dels videojocs, un dels sectors cada cop més importants a Catalunya.

stats