Govern

El Govern estudiarà què fer amb el decret de la taxa turística després del toc d'atenció del CGE

La consellera Sílvia Paneque en roda de premsa.
1 min

El toc d'atenció del Consell de Garanties Estatutàries al decret llei del Govern que duplica la taxa turística saltant-se l'Estatut podria tenir conseqüències. Tot i que no és vinculant, l'executiu estudiarà ara què fer amb els dos dictàmens que li tocaven el crostó pels seus últims decrets llei.

Així ho ha explicat la consellera de Territori i portaveu, Sílvia Paneque, que ha evitat concretar si una opció sobre la taula del Govern podria ser la retirada d'aquest decret llei, pactat amb Comuns i amb ERC. "No hi ha cap opció determinada, estem en fase d'estudiar l'informe", ha afirmat.

D'altra banda, ha assegurat que les negociacions per aprovar el segon suplement de crèdit continuen, també amb ERC i Comuns.

stats