Publicitat
Publicitat

Audiències

'La Marató' va tenir 409.000 espectadors i un 19,5% de quota mitjana durant tot el dia

El programa solidari va ser líder indiscutible durant tot el matí i fins a la sobretaula, i va recuperar el primer lloc durant el vespre i el 'prime time'

'La Marató' de TV3 va tenir aquest diumenge 409.000 espectadors i un 19,5% de quota de pantalla. Són les dades mitjanes assolides al llarg de tot el dia per un programa que va durar exactament quinze hores i un minut, i que malgrat aquesta llarguíssima durada va aconseguir ser la cinquena emissió més vista del dia. Durant moltes hores, però, va situar-se en una primera posició destacada.

Així, des que va arrencar, a les 10.00 en punt del matí, i fins a les 17.00, el programa solidari de TV3 va ser l'opció preferida dels catalans, amb quotes de pantalla que van arribar al 34,2% a les 12.09. Durant la tarda, el cinema d'Antena 3 va passar al davant, però a partir de les 19.30 'La Marató' va tornar a liderar, i ho va fer de forma ininterrompuda fins a les 23.00. Va ser durant aquesta franja quan va assolir el millor registre de tot el dia, amb 698.000 seguidors –i un 20,2% de 'share'– a les 22.11, mentre l'Anna Bertran, afectada per una displàsia, i el seu marit explicaven que havien perdut el seu fill Guillem per una mort sobtada.

Durant el 'prime time', el programa solidari es va situar per davant de 'Salvados', que tot i així va obtenir una mitjana més alta i va ocupar el quart lloc del rànquing diari, amb 505.000 espectadors i un 15,2%. A partir de les 23.00, però, el domini va ser per a La 1, que va reunir 516.000 persones i va fer un 17,9% de quota amb la pel·lícula '2012'. TV3 va tornar a liderar uns minuts abans de la 01.00, just quan es produïa l'última actualització del marcador.

Les bones xifres de 'La Marató' – més baixes que les de l'any passat però millors que les del 2012– van impulsar també els 'Telenotícies'. El del vespre va liderar el dia amb la tercera millor dada de l'any, 787.000 espectadors i un 25,2%, i el del migdia va ocupar el segon lloc de la jornada, amb 578.000 seguidors i un 26,5%.

Tot plegat va permetre a TV3 liderar el dia amb un avantatge clar. Aquestes van ser les deu cadenes més vistes:

  1. TV3: 18,6%
  2. Antena 3: 11,5%
  3. La 1: 10,3%
  4. Telecinco: 7,0%
  5. Cuatro: 6,3%
  6. La Sexta: 5,0%
  7. FDF: 4,4%
  8. Divinity: 3,4%
  9. Discovery Max: 2,5%
  10. Neox: 2,4%

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT