Colau homenatja l'activista Isabel Núñez amb una placa a Sarrià

Núñez va ser autora de diversos llibres, un dels quals, 'La plaza del azufaifo', era un homenatge a un ginjoler bicentenari

Colau durant la col·locació d'una placa commemorativa a l'activista Isabel Núñez
Ara
04/02/2017
1 min

BarcelonaL'activista Isabel Núñez té des d'aquest dissabte una placa commemorativa a Barcelona, a l'espai on hi ha el ginjoler bicentenari que Núñez es va encarregar de defensar. L'alcaldessa de la ciutat, Ada Colau, ha presidit l'homenatge a l'activista, que ha tingut lloc al carrer Arimon, al districte de Sarrià-Sant Gervasi.

Núñez era una activista i autora de diversos llibres, entre els quals hi ha 'El jardí de les ànimes', 'Si un árbol cae, conversaciones en torno a la guerra de los Balcanes', 'Mis postales de Barcelona' i 'La plaza del azufaifo'. L'activista explicava en aquest darrer títol la lluita ciutadana que va encapçalar per salvar el ginjoler històric que tenia al costat de casa.

Núñez, nascuda a Figueres el 1957, va morir el 2012 i va deixar una extensa biblioteca personal. A més d'escriptora, va ser traductora i crítica literària.

stats