Una discoteca de Mallorca ofereix 400 euros a la noia que dugui els 'shorts' més curts

Després del 'mamading' torna la polèmica sobre el masclisme en l'oci nocturn de l'illa

400 euros per la noia que dugui els 'shorts' més curts i 100 euros per la que guanyi un concurs de 'perreo' són les vies que ha fet servir per promocionar-se de la discoteca Metrópolis, a Palma. No es concreta què és un concurs de 'perreo', però el cartell mostra una noia amb 'shorts' i una altra ajaguda a terra amb poca roba. Des que la notícia es va publicar per primer cop al digital local Cronicabalear.es ja han començat a circular crítiques per Twitter i Facebook a causa del masclisme de l'oferta, i ja duu camí de convertir-se en el proper escàndol de les xarxes socials a Mallorca.

La festa que s'anunciava es va fer el dia 6, els cartells ja duien dies penjats i tot plegat arriba quan les autoritats de les Illes Balears es plantegen mesures per perseguir les promocions que denigrin les dones o els cartells que facin apologia de la violència masclista. Aquest estiu ja hi ha hagut molta polèmica a l'illa arran de les fel·lacions en grup -anomenades ' mamading'- que s'haurien fet en un local de Magaluf, a Calvià, que va acabar sancionat amb 55.000 euros de multa i un any de tancament.