Una discoteca de Mallorca ofereix 400 euros a la noia que dugui els 'shorts' més curts
Després del 'mamading' torna la polèmica sobre el masclisme en l'oci nocturn de l'illa
Palma/Barcelona400 euros per la noia que dugui els 'shorts' més curts i 100 euros per la que guanyi un concurs de 'perreo' són les vies que ha fet servir per promocionar-se de la discoteca Metrópolis, a Palma. No es concreta què és un concurs de 'perreo', però el cartell mostra una noia amb 'shorts' i una altra ajaguda a terra amb poca roba. Des que la notícia es va publicar per primer cop al digital local Cronicabalear.es ja han començat a circular crítiques per Twitter i Facebook a causa del masclisme de l'oferta, i ja duu camí de convertir-se en el proper escàndol de les xarxes socials a Mallorca.
La festa que s'anunciava es va fer el dia 6, els cartells ja duien dies penjats i tot plegat arriba quan les autoritats de les Illes Balears es plantegen mesures per perseguir les promocions que denigrin les dones o els cartells que facin apologia de la violència masclista. Aquest estiu ja hi ha hagut molta polèmica a l'illa arran de les fel·lacions en grup -anomenades 'mamading'- que s'haurien fet en un local de Magaluf, a Calvià, que va acabar sancionat amb 55.000 euros de multa i un any de tancament.