SALUT

Joan Colom: "El consum excessiu d’alcohol és el principal problema en els joves"

El subdirector general de drogodependències de la Generalitat, Joan Colom, alerta que “el 15% dels joves són consumidors de risc d’alcohol”

Joan Colom, subdirector general de Drogodependències, destaca que Catalunya és pionera en programes com Beveu menys.
Lara Bonilla
09/07/2012
1 min

BarcelonaEl subdirector general de drogodependències, Joan Colom, alerta que el consum excessiu d’alcohol és el principal problema en els joves. La segona substància més consumida és el cànnabis i la tercera la cocaïna.

Al voltant del 15% dels joves són consumidors de risc d'alcohol– el que no vol dir que necessàriament acabin sent alcohòlics– "i els consumidors de risc tenen més probabilitat de consumir també cannabis i cocaïna", diu Colom. L'alcohol és el segon factor de risc d'emmalaltir.

Pots llegir l'entrevista completa a l'ARA PREMIUM.

stats