Busquen a la Costa Brava un jove britànic desaparegut fa tres setmanes al Regne Unit
Els equips d'emergència han trobat la seva furgoneta estacionada en un mirador
BarcelonaEls Mossos d'Esquadra i els Bombers de la Generalitat estan buscant a la zona de Tossa de Mar, a la Selva, un jove britànic de 24 anys que va desaparèixer al Regne Unit el 30 d'abril, ara fa 22 dies. Segons fonts policials, la policia catalana va rebre una sol·licitud de la Interpol en què s'informava que aquest jove es podria trobar a la Costa Brava, concretament entre Tossa de Mar i Sant Feliu de Guíxols. Van ser els seus pares qui van detectar que el seu mòbil l'ubicava en aquesta àrea.
La recerca va començar aquest dimecres al vespre, i hi van participar diverses unitats dels Bombers i els Mossos d'Esquadra, a més dels gossos de les unitats canines. El rastreig va permetre localitzar una furgoneta de matrícula anglesa que estava a nom del desaparegut. Es tracta d'un vehicle d'una empresa amb seu a Doncaster, al nord d'Anglaterra. La furgoneta estava ben estacionada, tancada i amb signes d'estar abandonada en un mirador de Tossa de Mar. Tot i això, no van trobar cap rastre del jove.
El dispositiu ha continuat aquests dijous, i s'han enlairat els drons dels Mossos i dels Bombers per buscar senyals del jove entre els penya-segats, sense resultats. També s'ha activat la policia marítima, que ha fet una recerca per la superfície i el fons marins.
Amb tot, davant la falta de pistes per seguir amb la recerca, l'operatiu s'ha acabat suspenent. Encara no està clar si es reprendrà aquest divendres al matí.