Publicitat
Publicitat

MotoGP

Lorenzo ha fet aquestes declaracions via Twitter

Lorenzo: "El més lògic seria que Simoncelli no tornés a córrer fins que Pedrosa estigui al 100"

El pilot mallorquí s'ha mostrat molt crític amb l'italià Simoncelli, i ha comparat l'acció d'aquest diumenge amb una del 2005 on Lorenzo va ser sancionat amb una cursa

Jorge Lorenzo ha sortit en defensa de Dani Pedrosa, pilot que aquest diumenge va patir una caiguda durant la cursa de MotoGP i es va trencar la clavícula. El pilot mallorquí s'ha mostrat molt crític amb Simoncelli, l'altre pilot implicat en l'acció, i considera que "el més lògic seria que no tornés a competir fins que Dani (Pedrosa) estigui al 100%".

Segons Lorenzo -en unes declaracions que ha fet via Twitter-, Simoncelli és el responsable de l'acció i mereixeria una sanció de, com a mínim, una cursa; i no amb un drive through com van resoldre els comissaris. De fet, el pilot de Yamaha ha recordat que el 2005 va ser penalitzat sense poder disputar una carrera després d'una acció similar amb Andrea Dovizioso.

"Segons el meu punt de vista s'han quedat bastant curts, l'haurien d'haver sancionat amb una carrera com a mínim, (com van fer amb mi a Motegui el 2005), tot i que el més lògic (i equivalent al dany causat), seria no deixar-lo córrer fins que Pedrosa estigui al 100%", ha dit Lorenzo.

El de Yamaha ha explicat que "quan dues motos es toquen i un pilot o dos cauen el més fàcil és que algú es faci mal. Ho dic com experiència, i a més essent-ne el culpable. La meva acció amb Dovi va ser molt justa i em penedeixo d'haver-la feta, podríem haver caigut els dos. Per això intento evitar al màxim aquestes accions, malgrat que puguin passar per frenar malament".

Jorge Lorenzo també ha opinat sobre el cop de puny que Stoner li va etzibar a Randy de Puniet. El mallorquí ha explicat que "entén l'enrabiada" perquè a ell també li "molesten els pilots que s'esperen", però que "el cop de puny és exagerat i dóna mala imatge per MotoGP".

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT