Audiències
Mèdia 10/11/2014

'Salvados' lidera el dia amb 878.000 espectadors gràcies a l'entrevista a Mas

L'especial de TV3 i el 3/24 reuneix 745.000 persones i lidera abans i després de la conversa del president amb Jordi Évole

Ara
3 min

BarcelonaL'entrevista de Jordi Évole a Artur Mas va ser el programa més vist d'aquest diumenge a Catalunya. Aquest especial de 'Salvados' va tenir 878.000 espectadors i un 22,9% de quota de pantalla, la segona millor dada de la temporada, i va superar clarament l'especial de TV3, que a aquella franja se situava a l'entorn del 13%. La pública catalana, però, va liderar un cop acabat l'especial de La Sexta, amb una mitjana de 509.000 seguidors i un 16,5% de 'share'.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

També cal tenir en compte que molts espectadors van seguir l'especial de TV3 a través del 3/24, on va reunir una mitjana de 236.000 seguidors i un 7,6% de quota. Sumant les dues cadenes, aquest programa va tenir 745.000 espectadors i un 24,1% de quota, i va fregar el 20% durant l'entrevista d'Évole a Mas, que va coincidir en el temps amb l'emissió de la conversa que el president de la Generalitat va mantenir amb Ariadna Oltra.

Programes de 'prime time' més vistos

  1. 'Salvados': entrevista a Artur Mas (La Sexta): 878.000 / 22,9%
  2. 'Salvados': 'Cuatro días de noviembre' (La Sexta): 788.000 / 20,5%
  3. 'Especial 9-N', segona part (TV3): 509.000 / 16,5%
  4. 'El objetivo de Ana Pastor' (La Sexta): 399.000 / 11,5%
  5. '8 al dia' (8TV): 345.000 / 10,7%

Malgrat els problemes tècnics que van obligar a endarrerir més d'una hora i mitja l'inici de '8 al dia', el programa que presenta Josep Cuní va rebentar el seu rècord històric, situat fins ara en els 288.000 espectadors. Per la seva banda, l'especial de 'Viajando con Chester' va fer un resultat més aviat discret: 307.000 seguidors i un 8,1% de quota.

Informatius més vistos

  1. 'Telenotícies cap de setmana vespre' (TV3): 795.000 / 21,0%
  2. 'Telenotícies cap de setmana migdia' (TV3): 724.000 / 28,8%
  3. 'Telenotícies cap de setmana vespre' (3/24): 355.000 / 9,4%

L'edició del migdia de l'informatiu de TV3 va fer rècord de la temporada, i va assolir també el seu millor registre al 3/24, on va sumar 163.000 persones i un 6,3% de quota més. Al vespre, l'emissió per TV3 va ser la segona més vista del curs, però sumant-hi els espectadors del canal de notícies –on l'informatiu va batre el seu rècord– es va disparar fins a 1.150.000 persones i el 30,4% de 'share'.

Programes més vistos al vespre

  1. 'Especial 9-N', primera part (TV3): 609.000 / 20,7%
  2. 'Especial 9-N', primera part (3/24): 350.000 / 11,9%
  3. 'Qué tiempo tan feliz' (Telecinco): 240.000 / 8,2%

La primera part de l'especial de TV3, que va arrencar a les 19.00 i va arribar fins a l'inici del 'TN', va tenir 959.000 espectadors i un 32,6% de quota sumant-hi les persones que el van veure pel 3/24. De fet, durant aquestes dues hores, TV3 i el 3/24 van ser els dos canals més vistos.

Programés més vistos a la tarda

  1. Cinema: 'Amor en los fiordos: El mar de las mujeres' (La 1): 343.000 / 13,6%
  2. Cinema: 'Cerdos salvajes' (Cuatro): 268.000 / 10,9%
  3. Fórmula 1: Gran Premi del Brasil (Antena 3): 265.000 / 10,6%

Antena 3 va superar per la mínima TV3 amb la transmissió de la Fórmula 1. El canal públic va reunir 259.000 persones i va fer un 10,4% de 'share', en la quarta cursa menys vista de la temporada i la que ha obtingut pitjors resultats si es deixen de banda les que s'han emès a primera hora del matí

Programés més vistos al matí

  1. MotoGP: Gran Premi de la Comunitat Valenciana (Telecinco): 496.000 / 22,8%
  2. Moto3: Gran Premi de la Comunitat Valenciana (Telecinco): 262.000 / 23,9%
  3. Moto2: Gran Premi de la Comunitat Valenciana (Telecinco): 258.000 / 21,8%

Canals més vistos del dia

Més enllà del lideratge de TV3 i el segon lloc de Telecinco –impulsada pel motociclisme– destaca l'excel·lent resultat del 3/24, tercer canal més vist del dia amb un 8,2% de 'share', el seu rècord històric. El canal de notícies va ocupar el segon lloc entre les 10.00 i les 13.00, primer per darrere de TV3 i després com a principal alternativa a les curses de motos, amb quotes que van arribar a superar el 14%. Durant el vespre, amb l'emissió de l''Especial 9N', el canal informatiu va tornar a situar-se segon per darrere de TV3.

  1. TV3: 16,1%
  2. Telecinco: 10,4%
  3. 3/24: 8,2%
  4. Antena 3: 7,6%
  5. La Sexta: 7,2%
  6. Cuatro: 6,9%
  7. La 1: 6,9%
  8. 8TV: 4,7%
  9. FDF: 3,4%
  10. Divinity: 2,0%
stats