Publicitat
Publicitat

LA LLAMBREGADA

Barbijaputa i una portada de 'La Razón'

El diari La Razón va publicar dimecres una portada històrica. Si encara no l'ha vist, li passo l'enllaç on la pot trobar (http://www.larazon.es/uploads/portada/fichero/10000/Portadasegunda.pdf). I per si no se la mira, el gran titular era "Els mals estudiants agiten l'educació", i a sota hi llegíem: "Els líders dels sindicats que han convocat la vaga del dia 22 tenen un pèssim currículum i una clara vinculació amb el PSOE i altres formacions d'esquerres". Però l'impacte era veure 5 grans fotografies de cinc joves amb noms, cognoms, situació personal i laboral i assenyalats com els líders citats al titular. No cal que li digui que l'objectiu buscat pel diari ha estat assolit sobradament (i més). Ah, que quin era l'objectiu? Generar el màxim de merder. El periodisme viu en una misèria tan gran que és molt difícil resistir-se a la temptació de la puntada gonadal per sobresortir com a mètode per intentar sobreviure.

Però l'efecte inesperat ha estat que en un racó d'aquesta portada hi apareixia un anunci d'ING Direct. Això va provocar que un usuari de Twitter piulés: "Hola, @INGDIRECTes, què n'opina de la portada de @LARAZON_es? La gent ho pregunta per aquí". Poca estona després l'empresa s'excusava: "No podem controlar el context on apareix la nostra publicitat, ja que no tenim accés previ al contingut. Una salutació". Però com que la cosa va anar a més, més tard va haver d'afegir: "Compartim el vostre malestar. A ING Direct no opinem sobre continguts editorials ni tendències polítiques" i "Tindrem en compte aquesta situació per a futurs acords comercials. Una salutació". Conclusió referida a la xarxa: les empreses que volen tenir una bona imatge han de donar explicacions als ciutadans. I conclusió sen-sa-ci-o-nal: ¿Sap el nom de l'usuari que va generar la resposta amb el cap cot de tot un banc? @barbijaputa!!! Un@ tal Barbijaputa fent que ING Direct es justifiqui!!! In-su-pe-ra-ble!!!

Més continguts de

PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT