Publicitat
Publicitat

Transport

L'Ajuntament de Barcelona estudia introduir publicitat al Bicing per rebaixar-ne el cost

La factura anual que assumeix el consistori puja fins als 15 milions d'euros, inclòs el cost de la substitució del sistema informàtic que s'ha fet aquests dies

El Bicing ja ha tornat a la normalitat, després que dijous es va suspendre el servei per actualitzar-ne el sistema informàtic. Avui a les cinc del matí i després d'un període de proves, el Bicing torna a funcionar correctament. Des de l'Ajuntament de Barcelona, però, adverteixen que mantindran la pressió sobre Clear Chanel, l'empresa concessionària, per oferir "un servei de qualitat". Un dels fronts oberts del nou equip municipal de Barcelona és ara reduir el cost que suposa per a l'Ajuntament aquest servei. La factura s'eleva fins als 15 milions d'euros anuals (amb la despesa del canvi de sistema informàtic inclosa) i l'alcaldessa accidental de la ciutat, Sònia Recasens, ha explicat avui que s'està estudiant la possibilitat d'introduir publicitat -sense concretar encara de quin tipus- a les bicicletes per tal de rebaixar-ne la factura. Una altra de les vies seria obrir el Bicing al turisme, però Recasens ha assegurat que és un camí més complicat, perquè hi hauria dificultats, com ara haver d'incrementar el nombre de bicicletes a l'estiu, i riscos, perquè els estrangers no coneixen la ciutat.

Més continguts de