El Badalona es queda sense 'play-off' i tres catalans baixen a Tercera

L'Atlètic Llevant ha derrotat el Badalona
Ara
14/05/2017
1 min

BarcelonaEl Badalona ha quedat fora del 'play-off' d'ascens a Segona A després de perdre en l'última jornada al camp de l'Atlètic Llevant per 4-1. Els quatre equips classificats per al 'play-off' al grup III, doncs, són el Barça B com a campió, l'Alcoià, el València B i l'Atlètic Balears. Baixen a Tercera l'Eldenc, el Prat, l'Espanyol B i també un Hospitalet que ha perdut 3-1 al camp del filial del València. El filial del Llevant jugarà el 'play-off' per evitar el descens.

El descens de tres equips catalans és un cop per al futbol català, ja que significa que tres equips de Tercera baixen a Primera Catalana. A part del Sabadell B, el Júpiter i el Manlleu, baixen la Montanyesa, la Jonquera i el Castelldefels. Ara, aquests tres equips poden salvar-se si algun equip català puja a Segona B.

El Barça B, campió, jugarà una eliminatòria per pujar de forma directa contra un altre campió de grup. Els quatre campions són la Cultura Leonesa, l'Albacete i el Lorca.

stats