Mèdia 14/12/2015

'La Marató' baixa fins als 311.000 espectadors

La d'aquest diumenge va ser l'edició menys vista del programa solidari com a mínim des del 2010

Ara
2 min
Ana Boadas i Toni Cruanyes van presentar 'La Marató' / CCMA

Barcelona'La Marató' de TV3 va tenir aquest diumenge 311.000 espectadors i un 15,1% de quota de pantalla mitjana al llarg de les més de 15 hores que va durar. Això la va convertir, malgrat la seva llarga durada, en el vuitè programa més vist del dia, però en canvi va ser la menys vista, com a mínim, de les últimes sis edicions del programa.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Així, l'any passat 'La Marató' havia tingut gairebé 100.000 seguidors més de mitjana –es va situar en 409.000 i un 19,5%– i el 2013 s'havia disparat fins als 459.000 espectadors i el 21,1%, un resultat que li va permetre liderar tota la jornada pràcticament de manera ininterrompuda. L'any anterior, en què es va assolir el rècord de recaptació, el programa havia reunit 396.000 persones, amb un 'share' del 18,9%, i el 2011 s'havia situat en 379.000 i un 17,2%. Pel que fa a l'any 2010, l'havien seguit 438.000 persones, que li van atorgar un 21,2% de quota.

En aquesta ocasió, 'La Marató' va liderar en diferents moments del dia, tot i que no va aconseguir un domini tan clar com en algunes ocasions anteriors. Així, el programa es va imposar entre les 11.15 i les 12.30, durant l'hora prèvia al 'Telenotícies migdia' i les dues primeres de la franja de tarda, abans de l'informatiu del vespre i durant el primer tram del 'prime time'. Programes com 'Tu cara me suena', a la franja matinal o la pel·lícula 'El señor de los anillos: El retorno del rey', que Cuatro va emetre a la tarda, li van arrabassar la primera posició en diversos moments.

Cal destacar també que, al llarg de les 15 hores que va durar, 2.496.000 catalans van sintonitzar en algun moment 'La Marató'.

stats