Audiències
Mèdia 16/12/2013

'La Marató', líder d'audiència durant tot el dia

El programa solidari millora les dades de l'any passat i només es veu amenaçat pel 'Salvados' durant el 'prime time'. El 'Telenotícies Vespre' fa rècord de l'any amb més d'un milió d'espectadors

Ara
2 min
'La Marató' va liderar durant tot el dia / TVC

BarcelonaEl lideratge de 'La Marató' de TV3 no es concreta només en la recaptació, sinó també en l'audiència. El programa solidari va liderar aquest diumenge, de forma ininterrompuda, des que va començar a les deu en punt del matí i fins que es va acabar a la una i vint minuts de la matinada. Al llarg d'aquestes més de 15 hores, el programa va tenir una mitjana de 459.000 espectadors i un 21,1% de quota de pantalla. Els moments de més seguiment van coincidir amb els 'Telenotícies', però deixant de banda aquestes interrupcions el programa que van presentar Núria Solé i Roger de Gràcia va tenir un màxim del 28,1% de 'share' a les 15.36 h –just quan va començar el tram de la tarda– i va assolir el màxim nombre d'espectadors a les 21.49 h –en arrencar el tram nocturn–, amb 839.000 persones.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Aquestes xifres representen un increment en relació amb l'edició de l'any passat, que havia tingut una mitjana de 396.000 espectadors i un 18,9% de quota, i que havia perdut el lideratge durant la tarda en benefici d'Antena 3. En aquesta ocasió, l'únic espai que va ser capaç de trencar l'hegemonia de 'La Marató' va ser el 'Salvados' de La Sexta, però ho va fer durant menys de deu minuts, just després de les 22.00. L'espai que presenta Jordi Évole va tenir 587.000 seguidors i un 16,7% de 'share' mitjà, i va ser la tercera emissió més vista del dia, just per davant de 'La Marató', que va ocupar la quarta posició.

Els dos primers llocs del dia van ser per als 'Telenotícies', que van batre rècords. El del vespre, amb 1.002.000 espectadors i un 30,5% de 'share', va ser l'informatiu més vist, com a mínim, des del setembre del 2011, i el del migdia, amb 660.000 seguidors i un 30,4% de quota, va fer la segona millor marca de la temporada pel que fa als migdies del cap de setmana.

Amb aquests resultats, doncs, TV3 va arrasar al global del dia. Aquestes van ser les deu cadenes més vistes:

  1. TV3: 20,1%
  2. Antena 3: 11,0%
  3. Telecinco: 8,4%
  4. La 1: 6,5%
  5. Cuatro: 6,3%
  6. La Sexta: 6,1%
  7. FDF: 2,9%
  8. Discovery Max: 2,7%
  9. Paramount Channel: 2,7%
  10. Clan: 2,2%
stats