Mèdia 10/02/2021

El debat electoral és el programa més vist del dia amb 601.000 espectadors

L'emissió conjunta de TV3 i el 3/24 va registrar una quota de pantalla del 26,1%

1 min
Foto dels candidats electorals al debat de TV3

L'emissió del debat electoral a TV3 va liderar el prime time d'aquest dimarts amb 514.000 espectadors i una quota del 22,3%. Si s'hi suma la retransmissió que també en feia el 3/24, i que va registrar 87.000 espectadors i un share del 3,8%, l'audiència puja fins als 601.000 espectadors i una quota del 26,1%. L'emissió conjunta de TV3 i el 3/24 se situa així com el programa més vist del dia i passa al davant de Pasapalabra, que va tenir 551.000 espectadors i un 23,2% de share. El minut més vist del debat es va registrar a les 22.28 hores, quan 830.000 espectadors es van connectar a l'emissió i es va registrar una quota del 28,7%.

La televisió pública va fer aquest dimarts una programació intensiva dedicada al debat. El programa previ, que va començar a les 19.37 hores i va acabar quan va arrencar el debat, és el cinquè espai més vist del dia, amb 389.000 espectadors i un 15,9% de share, i amb la suma de l'emissió del 3/24 puja fins als 418.000 espectadors i un 17,1% de quota de pantalla. Pel que fa al programa posterior, dedicat a analitzar el debat, va aconseguir una audiència conjunta de 113.000 espectadors i un 19,1% de share.

Amb aquestes xifres, TV3 se situa com la cadena més vista d'ahir dimarts amb una quota del 17,9%, mentre que el 3/24 es queda com a onzè canal més vist amb un 2,1%.

stats