Audiències

L'especial eleccions de TV3 lidera el dia a Catalunya amb 681.000 espectadors

A Espanya, Antena 3 va dominar el 'prime time' amb cinema i l'informatiu electoral de La Sexta va superar el de La 1

El programa electoral de TV3 va liderar el dia
Ara
26/05/2014
2 min

BarcelonaEl programa especial sobre les eleccions europees de TV3 va ser l'emissió més vista d'aquest diumenge a Catalunya. L'espai que van presentar Toni Cruanyes i Núria Solé va tenir una mitjana de 681.000 espectadors i un 21,8% de quota de pantalla –i 44.000 seguidors i un 1,4% pel 3/24– durant les més de tres hores que va durar, i va dominar el 'prime time' amb claredat. De fet, la segona opció més vista de la franja va ser la pel·lícula d'Antena 3 'Luces rojas', que va tenir 436.000 seguidors i un 14,2% de 'share'. El programa de TV3 va assolir un màxim de 881.000 espectadors a les 23.08 h, just quan es van anunciar els resultats de les eleccions a Catalunya.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Per la seva banda, l'especial eleccions de '8 al dia' va aportar a 8TV 203.000 persones i un 6,7% de quota durant més de quatre hores i va convertir-se en la segona opció dels catalans per seguir l'evolució de la nit. L'especial de La Sexta –l'únic gran canal privat espanyol que en va fer– va reunir 168.000 persones i va obtenir un 5,8%, mentre que el de La 1 es va quedar amb 148.000 espectadors i un 4,8%. El Canal 24 Horas hi va sumar 19.000 persones i un 0,6%.

A Espanya, en canvi, el seguiment de la nit electoral va ser més escàs, com ho demostra el fet que l'emissió líder del 'prime time' va ser la pel·lícula d'Antena 3, amb més de tres milions de seguidors i un 16,6% de 'share', i la segona la sèrie de Telecinco 'Aída', amb 2,9 milions. L'informatiu electoral més vist va ser el de La Sexta, que va reunir 1.987 espectadors i un 11,3% de quota, mentre que el de La 1 es va quedar amb 1.883.000 seguidors i un 10%, tot i que va durar una hora menys. Això sí, sumant-hi l'audiència que va tenir el programa a través del Canal 24 Horas arriba a 2.238.000 espectadors i un 11,9% i supera l'espai de la cadena privada.

stats