Malú, enamorada d’un tècnic de ‘La Voz’

à. G.
17/03/2014
1 min

BarcelonaQuan acaba de complir 32 anys, la cantant Malú estrena nòvio, segons explica La Otra Crónica. Es tracta de Denis Dominguera, un operador de so del programa La Voz - on ella fa de coach -, que és també saxofonista semiprofessional. Amb només quinze anys -ara en té 26- tocava a la Banda Simfònica de la Comunitat de Madrid. I la tardor del 2005 es va enrolar com a saxo tenor a la banda Vagos Permanentes, d’Alcalá de Henares, que practica una fusió de ska, metal i punk.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

El suplement assegura que, de fet, la parella ja fa mig any que s’ha format i que conviuen des de fa uns mesos a la casa que la cantant té a Boadilla del Monte. És la primera relació coneguda de la neboda de Paco de Lucía, tot i que en una entrevista recent va explicar que li havien “trencat el cor moltes vegades”, sense donar més detalls.

La parella vol mantenir la relació en el pla de la discreció. De fet, ell no va assistir al funeral de Paco de Lucía justament per no atiar l’interès de la premsa del cor.

stats