El 71% dels valencians creuen que Mazón hauria de dimitir per la dana, segons una enquesta
1 min
Una nova enquesta constata que la majoria de valencians creuen que Carlos Mazón hauria de dimitir per la gestió de la dana d'ara fa un any. El sondeig, de 40db per a El País i la SER, xifra en un 71% els partidaris de la dimissió. El 56% de votants del PP també creuen que hauria de plegar.
Els resultats s'han publicat coincidint amb el Nou d'Octubre, Diada del País Valencià, però fa uns dies una altra enquesta ja apuntava en la mateixa direcció, i fins i tot n'elevava el percentatge.
Una enquesta avançada pel grup Prensa Ibérica xifrava en un 82% els ciutadans del País Valencià que aposten per la dimissió de Mazón. A més, el 90,2% afirmen que, si no deixa el càrrec, no hauria de ser el candidat del PP en les pròximes eleccions.