Iberia buscarà els companys de seient en funció dels gustos i afinitats de Facebook

Es tracta d'un nou servei (Social Seating) per als clients de la targeta Iberia Plus en què l'empresa recomanarà possibles parelles de vol

Aquells viatgers que volin sols i vulguin triar qui serà el seu company de seient ja poden fer-ho. És un dels nous serveis que ofereix Iberia en el marc del redisseny de la seva pàgina web i de la seva aposta per incrementar la seva presència a les xarxes socials. Aquesta possibilitat, batejada com a Social Seating, està dirigida a clients de la targeta Iberia Plus que disposin d'un compte de Facebook. En funció de les preferències del perfil del viatger, l'aerolínia li suggerirà alternatives de company de viatge.

Per accedir al servei, el client haurà d'accedir al seu compte d'Iberia Plus connectant-se amb el seu perfil de Facebook. Basant-se en els seus gustos i preferències, l'aerolínia li suggerirà el millor seient disponible, al costat de la persona més afí dins del vol.

Iberia pretén augmentar la seva interacció amb els passatgers –la relació directa amb aquests suposa el 30% dels seus ingressos– i les xarxes socials són el vehicle d'aquesta nova estratègia de comunicació. El director comercial i de clients d'Iberia, Marc Sansavini, ha remarcat que aquesta aposta de la companyia busca la innovació en la socialització del viatge i ha subratllat que es tracta d'una inversió "molt significativa" que ha suposat sis mesos de treball. El nou servei no tindrà repercussió en el preu del bitllet, sinó que només es persegueix "crear valor".

Més continguts de