Estils 19/01/2021

Mango elimina la marca Violeta i integra les talles grans a la seva línia principal de roba

Woman, la línia de roba principal de la cadena catalana, ampliarà la seva oferta fins a la talla 54

Ara
1 min
Una botiga de Mango al centre de Barcelona

BarcelonaLa multinacional catalana Mango ha anunciat que eliminarà Violeta, la seva marca de moda de talles grans per a dones, per integrar-la dins de la línia principal Mango Woman, que ampliarà la seva oferta fins a la talla 54.

Segons han informat fonts de Mango a Efe, la transició, que començarà a l'agost d'aquest any i durarà fins al gener del 2022, té per objectiu augmentar les vendes del sector de talles grans del grup, fent-les més visibles a l'incloure-les en la seva línia principal. Amb la integració també persegueixen rebaixar els preus de les peces grans, ja que fins ara Violeta utilitzava patrons i materials diferents de Mango que feien encarir el producte.

Segons ha avançat el portal Modaes.es, les botigues Violeta desapareixeran l'agost del 2021, moment en què les talles grans ja es trobaran en totes les botigues de Mango amb roba de dona. De l'oferta total d'aquestes peces, el 80% seran encara amb els patrons Violeta –encara que tindran etiqueta de Mango– i el 20% ja formaran part de la nova línia. A principis del 2022, amb la col·lecció primavera-estiu, tota la col·lecció estarà ja unificada en la línia Mango Woman.

Mango va anunciar la setmana passada el llançament d'una nova línia de roba per a la llar, disponible al seu canal online a partir del segon trimestre del 2021 i en una vintena de mercats europeus.

stats