El debat de TV3 lidera el dia però no arriba a les xifres dels anteriors

El van seguir 810.000 persones, mentre que els dels candidats espanyols havien superat el milió

El debat electoral de TV3 va tenir dimecres a la nit 810.000 espectadors i un 31,5% de quota de pantalla. Són unes xifres molt altes, que li van permetre liderar el dia i imposar-se molt clarament durant el 'prime time', però que queden per sota de les que havien obtingut, dilluns i dimarts, els debats organitzats per TVE i Atresmedia amb els candidats a la presidència del govern espanyol: tots dos havien superat de llarg el milió d'espectadors a Catalunya, i el seu 'share' havia sigut, respectivament, del 36,7% i del 42,8%

Els punyals, contra el moderador

De tots els espectadors del programa, 699.000 el van seguir a través de TV3, que va marcar un 27,2% de quota mitjana durant les més de dues hores i mitja que va durar l'emissió. El 3/24, mentrestant, aportava 111.000 persones i un 4,2% de 'share'. En total, 1.876.000 catalans van veure com a mínim un minut del debat. 

El segon programa més vist del 'prime time' a Catalunya va ser l'estrena a Telecinco de l'onzena temporada de la sèrie 'La que se avecina', que va aconseguir 342.000 seguidors i un 15% de 'share'.

En el global del dia, TV3 es va imposar de manera molt clara: va aconseguir un 20,2% de quota, gairebé nou punts més que Telecinco, que es va situar en segon lloc amb un 11,4%. De fet, la televisió pública va ocupar les tres primeres places del rànquing de programes amb el debat, el 'Telenotícies vespre' (741.000 espectadors i 27% de 'share') i el 'Telenotícies migdia' (486.000 i 28,9%). 

Més continguts de