Publicitat
Publicitat

Series.ly retira enllaços per adaptar-se a la nova llei de propietat intel·lectual

El portal seguirà operatiu com a eina per gestionar les sèries i pel·lícules dels seus cinc milions d'usuaris

Tal com va anunciar el passat 4 de desembre, Series.ly ha fet efectiva la retirada de la seva pàgina web de "tots aquells enllaços aportats per la seva comunitat sobre els quals no pot garantir que es dirigeixin a continguts amb drets" i així adaptar-se a la nova llei de propietat intel·lectual aprovada el 5 de novembre.

A través d'un comunicat, el portal anuncia que no tancarà i seguirà funcionant "amb la missió de donar servei a la seva comunitat, de més de cinc milions d'usuaris". Aquests, assegura, podran seguir "portant el control dels capítols vistos, recomanar continguts, i llegir i escriure crítiques en una col·lecció de més de 200.000 fitxes de sèries, pel·lícules, programes de televisió i documentals". A la vegada, recorda que el 30% dels seus usuaris no utilitzen els enllaços oferts a la pàgina web.

Series.ly també ha fet públic que, durant les últimes dues setmanes, ha iniciat negociacions "amb els principals agents de la indústria per seguir aportant solucions al mercat audiovisual". Malgrat la bona sintonia entre ambdues bandes, el portal denuncia que "la major part d'aquestes empreses segueixen depenent dels propietaris dels continguts" que, al seu torn, segueixen controlant les finestres de distribució i "dificulten el negocis dels distribuïdors d'internet". Amb tot, Series.ly també afirma que seguirà aportant tràfic a les principals plataformes de vídeo sota demanda espanyoles, com ara Wuaki.tv, Filmin.es, Nubeox.com, Atresplayer.com i Mitele.es.

La nota emesa pel portal deixa clar que Series.ly es reafirma en la convicció que la manera d'acabar amb el consum de continguts sense drets és "desenvolupar eines innovadores, consolidar una oferta àmplia, de qualitat, fàcil de consumir, amb preus competitius i amb una única finestra de distribució: la global".

Postveritat

Més continguts de

Postveritat
PUBLICITAT
PUBLICITAT