Plataformes

Amazon Prime se suma a la tendència: o pagar més, o anuncis

El 9 d'abril Amazon Prime Video començarà a emetre publicitat

Andreu Busquets Juliachs
1 min
IMG 2634

BarcelonaEls anuncis a Amazon Prime Video ja tenen data d'arribada. El 9 d'abril serà quan la plataforma de streaming comenci a incloure espots mentre l'espectador mira sèries o pel·lícules. La companyia així ho ha anunciat en un comunicat que ha enviat a tots els seus clients on justifica la seva decisió dient que la publicitat els "permetrà seguir invertint en continguts atractius, i continuar augmentant aquesta inversió a llarg termini per mantenir la qualitat i la quantitat dels continguts a Amazon Prime".

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

Prime Video ha volgut destacar que el seu objectiu és "tenir molts menys anuncis que la televisió lineal i que altres serveis de streaming". També ha remarcat que el preu de la subscripció continuarà sent el mateix, però que si no es volen veure anuncis mentre s'utilitza la plataforma inclouran un nou pla que costarà 1,99 euros addicionals al mes (fins als 6,98 euros, en la tarifa mensual).

Els anuncis a Prime Video es mostraran enmig de l'episodi o pel·lícula, cosa que interromprà la reproducció del contingut. A principi o final també hi haurà vegades en què es mostrarà publicitat. Ara tocarà esperar a saber quina és la quantitat d'anuncis que s'inclourà en la reproducció dels continguts.

stats