TELEVISIÓ

Canal+ i Imagenio compartiran l'emissió de la Champions League en un nou canal

Els abonats a qualsevol de les dues plataformes podran contractar el servei a partir del proper 16 d'agost

Ara
10/08/2012
1 min

BarcelonaCanal+, titular en exclusiva a Espanya dels drets audiovisuals de la UEFA Champions League, ha adjudicat aquest divendres a Telefónica l'emissió compartida dels partits de la Lliga de Campions, segons ha informat l'empresa en un comunicat.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

La cadena de Prisa va convocar el passat 30 de juliol una subhasta pública dirigida a totes les televisions de pagament d'àmbit estatal per compartir i rendibilitzar la inversió de la compra dels drets de la Champions League.

Amb l'elecció de Telefónica, els abonats al seu operador de televisió de pagament, Imagenio, podran contractar el nou servei a partir del 16 d'agost, de la mateixa manera que els de la plataforma de Prisa, Digital+.

Canal+ Lliga de Campions emetrà les 24 hores del dia durant els 7 dies de la setmana. La programació inclourà tots els partits de la UEFA Champions League en directe durant les properes tres temporades. També emetrà els partits més importants de la Lliga anglesa, la Lliga italiana, la Bundesliga, l'Eredivise holandesa, la Lliga argentina i el Campionat Nacional brasiler, així com altres espais de producció pròpia.

Pel que fa als drets de la Lliga de futbol, Mediapro –que posseeix els drets de la majoria d'equips espanyols– anunciarà en els propers dies a quins canals els ven.

stats