audiències
Mèdia 22/05/2013

El documental sobre el consell de guerra a Pujol bat el rècord històric del 'Sense ficció'

Va fregar els 750.000 espectadors, amb un 'share' del 21,6%. L'entrevista a Aznar va tenir el doble de seguiment a Espanya que a Catalunya

Ara
2 min

BarcelonaEl documental 'Pujol Catalunya. El consell de guerra', que TV3 va emetre aquest dimarts a la nit, va tenir 748.000 espectadors i va arribar al 21,6% de quota de pantalla, unes xifres que li permeten encapçalar el rànquing d'audiències del dia i que el situen, també, com el 'Sense ficció' més vist des que es va estrenar el programa, fa cinc anys. L'emissió d'aquesta setmana ha superat per 15.000 persones 'Adéu, Espanya?', que ocupava la primera posició des del juny del 2010, i s'ha situat també per davant de l''Hola, Europa!' de fa 15 dies, que va aconseguir 656.000 seguidors i marcava el rècord de la temporada actual.

Inscriu-te a la newsletter Sèries Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

A molta distància d'aquest documental, La 1 i Cuatro van lluitar per la segona posició del 'prime time'. El canal públic va veure com 'MasterChef' tornava a anotar el seu millor registre –des de Sant Jordi, quan va traslladar-se als dimarts, que cada setmana bat rècord–, amb 347.000 espectadors i un 11,8% de quota de pantalla. Això li va permetre liderar durant la part final del 'prime time', un cop acabat el 'Sense ficció', però abans va haver de lluitar cos a cos amb la sèrie de Cuatro 'Castle'. De mitjana, aquesta ficció va quedar-se amb 300.000 espectadors i un 8,8% de 'share', però durant l'estona que va competir amb 'MasterChef' pràcticament en va calcar els índexs. A la segona part de la nit, Cuatro va mantenir els bons registres amb 'Elementary', que va reunir 301.000 persones i va fer un 11,3% de quota, de manera que va ocupar el segon lloc de la franja, només per darrere del concurs culinari de La 1.

Per la seva banda, l'entrevista d'Antena 3 a l'expresident del govern espanyol José María Aznar va tenir a Catalunya 216.000 espectadors i un 7,6% de quota, uns resultats lleugerament inferiors als que obté habitualment l'informatiu nocturn de la cadena, que aquest dimarts va ser substituït per aquest especial. En canvi, al conjunt d'Espanya l'entrevista va arribar al 14% de 'share', amb 2.191.000 seguidors, quan 'Antena 3 Noticias 2' té de mitjana un 11,6% de quota, amb 1.843.000 espectadors. Tot i així, a l'Estat, la conversa amb Aznar va ser la segona opció de la seva franja, per darrere d''Informativos Telecinco', que va fregar els 2,4 milions de seguidors.

En el conjunt del dia, TV3 no va tenir rival:

  1. TV3: 15,4%
  2. Antena 3: 9,5%
  3. Telecinco: 9,3%
  4. La 1: 7,5%
  5. Cuatro: 6,6%
  6. La Sexta: 5,6%
  7. 8TV: 3,5%
  8. Divinity: 3,1%
  9. Neox: 2,7%
  10. FDF: 2,5%
stats