Audiències
Mèdia 26/11/2012

L'especial eleccions de TV3 va superar els 900.000 espectadors i el 30% de quota de pantalla

Va ser el programa més vist del dia i va arribar a 1,4 milions de seguidors a les 23.00 h

Ara
1 min
L'especial eleccions de TV3 va ser el més vist del dia

BarcelonaLa jornada electoral d'aquest diumenge va tenir pendents molts catalans, que a la nit van enganxar-se a TV3 per conèixer els resultats dels comicis. Fins a 904.000 persones van seguir, de mitjana, un programa especial que va durar més de sis hores, des de les 19.00 i fins més enllà de la 1.00. Malgrat aquesta llarga durada, l'espai que van conduir Ariadna Oltra, Joan Carles Peris i Lídia Heredia va tenir una quota de pantalla mitjana del 30,2%, i va ser el programa més vist del dia, amb 10.000 espectadors d'avantatge sobre la transmissió per TV3 del Gran Premi del Brasil de Fórmula 1, que va col·locar-se al segon lloc amb 894.000 seguidors –rècord de l'any.

Inscriu-te a la newsletter series Totes les estrenes i altres perles
Inscriu-t’hi

El programa electoral va superar per primera vegada el milió d'espectadors un minut abans de les 20.00, just abans que es fes públic el sondeig. A partir d'aquell moment, no va baixar dels set dígits fins gairebé a la mitjanit, quan l'escrutini ja era pràcticament definitiu i tots els candidats havien comparegut. A les 23.00 en punt, quan TV3 oferia en directe el discurs d'Artur Mas, es va assolir el màxim d'audiència, amb 1.450.000 espectadors i un 'share' que fregava el 39%. Mentrestant, l'especial de 8TV, que va començar a les 19.45 i va acabar a la 1.00, va tenir de mitjana 165.000 espectadors i un 5,3% de quota de pantalla.

Tot plegat va fer que TV3 fos la cadena més vista, de forma ininterrompuda, entre les 14.00 i la 1.00, i que tanqués el dia amb un impressionant 25% de quota de pantalla mitjana:

  1. TV3: 25,0%
  2. Antena 3: 9,7%
  3. Telecinco: 7,8%
  4. La 1: 5,5%
  5. Cuatro: 5,1%
  6. La Sexta: 4,3%
  7. 8TV: 3,8%
  8. FDF: 3,1%
  9. Nova: 1,6%
  10. Clan: 1,4%
stats