Política 17/05/2013

Cospedal anima els professors a sentir-se "orgullosos" d'ensenyar les noves generacions a "estimar" Espanya

La dirigent popular fa una defensa acèrrima de la llei Wert i assegura que ajudarà a reduir el fracàs escolar

Efe
2 min

SalamancaLa secretària general del PP, María Dolores de Cospedal, ha fet una defensa acèrrima, aquest divendres, del projecte de llei per a la reforma educativa aprovada pel consell de ministres i ha animat els professors a sentir-se "orgullosos" d'ensenyar les noves generacions "a estimar el seu país".

Inscriu-te a la newsletter Política Una mirada a les bambolines del poder
Inscriu-t’hi

Durant l'obertura de la XIX Interparlamentària del PP a Salamanca, Cospedal ha assegurat que la llei Wert "atén al clam que hi ha a Espanya" per millorar l'educació i per reconduir els indicadors de fracàs escolar i atur juvenil, i ha rebutjat que aquesta reforma educativa tiri endavant amb el suport del seu partit "en solitari", perquè considera que els plantejaments del projecte de llei són els que esperen els pares per als seus fills.

"Com és possible que aquells que protesten no vulguin modificar un model que ens ha deixat un 30% de fracàs escolar i el 50% d'atur juvenil?", s'ha preguntat la dirigent popular, convençuda que el model del seu partit té com a únic objectiu la qualitat dels centres educatius públics com a garantia de la igualtat d'oportunitats. Cospedal ha negat que es pugui considerar "bo" un model educatiu com l'actual, que en la seva opinió buscava "afavorir a un partit" i "adoctrinar" els estudiants, i es critiqui una reforma que afavoreix els joves per preparar-se millor per al futur.

La secretària general del PP ha elogiat el "gran cos docent" amb què compta Espanya i s'ha compromès a oferir la possibilitat de formar-se contínuament perquè "sentin l'orgull que exerceixen la tasca més important que es pot fer, com és ensenyar les generacions que pugen a estimar el seu país i a defensar el seu país, perquè un model educatiu també vertebra un país", ha dit.

stats