Xavi Pascual: “És la derrota més dura de la meva carrera”

Marta Campderrós
17/05/2014
2 min

MilàLa desfeta blaugrana va agafar a tothom desprevingut a Milà, on abans de la semifinal ningú tenia clar qui seria el guanyador del clàssic, però tothom imaginava un partit igualat. La derrota per 38 punts de diferència va coure al vestidor del Barça. “Hem desaparegut d’un partit que ha tingut dues parts molt diferenciades”, va resumir Xavi Pascual. “És la derrota més dura de la meva carrera esportiva, no hi ha dubte. És la primera vegada que em sorprèn el desenllaç d’un partit”, va afegir el tècnic, que no va voler buscar excuses: “Guanyem i perdem tots. Si estic enfadat amb algú és amb mi mateix. Ens costarà aixecar-nos”.

“És una de les derrotes més dures de la meva carrera”, va sentenciar Joan Carles Navarro, que no va intentar endolcir la humiliació. “No mereixíem passar per un tràngol així, però no hem estat a l’altura”, va afegir Víctor Sada. “Demanem perdó als aficionats que han vingut fins a Milà pel ridícul que hem fet”, va sentenciar Àlex Abrines, disgustat per la imatge que l’equip blaugrana va donar als 1.000 seguidors culers que es van desplaçar per animar el conjunt català. “Fa una mica de vergonya. L’equip no ha tingut el mínim poder de reacció”, va dir Marcelinho Huertas. “En un partit d’aquesta importància, perdre per gairebé 40 punts de diferència contra el Reial Madrid és imperdonable”, va concloure Ante Tomic.

El CSKA malbarata 15 punts

El Maccabi Electra Tel Aviv va remuntar 15 punts contra el CSKA de Moscou (67-68) i es va convertir en el primer finalista de la final four de Milà. Victor Khryapa va perdre la pilota en l’últim atac del conjunt rus i Tyrese Rice va anotar la cistella decisiva. L’equip de David Blatt s’enfrontarà demà al Reial Madrid.

stats